VONA: Mercedes-Benz Kiev Fashion Days F/W 15-16

Мода завжди втілювала вибагливий вигляд індивідуальності, яка звикла опинятися на маргінесі уявлень про красу, що стали. І сьогодні вона шукає виразність, надає значення кожній деталі, цінує особливий шарм, наповнюючи повсякденність яскравими фарбами та радикально новими рішеннями.

Яскравою подією весни 2015 став десятий сезон Міжнародного тижня моди, який проходив з 26 по 29 березня в НСК «Олімпійський». Лише сьогодні fashion-індустрія оцінила унікальне бачення стилю, як провідними дизайнерами, так і молодими талантами в рамках платформи Fashion Scout Kiev. Так, свої колекції представили понад тридцять дизайнерів, а саме: Olga May, Vika Frolova, Desserts, FLOW, Telle Quelle, LE PAROLE (RO), LALO (GE), Four Hands, VONA та ін. Як відомо, оригінальність та креативність – особлива творча стратегія, здатність дивувати та задавати тональність модним тенденціям минулих десятиліть.

Таке бачення повсякденності зміг помітити креативний директор London College Fashion у колекції молодого дизайнера Олени Дригули, яка дебютувала на подіумі столиці з брендом VONA. На думку відомого журналіста Тоні Гленвіля, який пише для ряду видань, включаючи Vogue, Harper's Bazaar і Grazia, вона пропонує нову інтерпретацію стилю 70-х на кшталт King's Road. Безумовно, сьогодні складно створити перфоманс емоцій на подіумі, але можливо створити уявлення про справжній смак, його різноманіття. І VONA легко змогла продемонструвати, наскільки важливо експериментувати. Її власний стиль – це несподіваний образ, який потребує певної завершеності.

Речі не повинні бути нудними, вони покликані робити похмуру повсякденність яскравою, коли можна бути екстравагантною та романтичною, часом зухвалою та епатажною, але при цьому залишатися жіночною та чуттєвою.